بازار گل مشهد (آدرس + ساعت کاری + شماره تماس)
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد مقدس را در واقع می‌توان یکی از ستون‌ها یا قطب‌های گردشگری ایران بشماریم. ویژگی‌ها، امکانات و جاذبه‌های خاص و متمایز کننده این شهر سبب محبوبیت مشهد شده است. مشهد که خود از کلان‌های شهرهای کشور محسوب می‌شود از نظر امکانات رفاهی و تفریحی بسیار غنی است. جاذبه‌های گردشگری این شهر را می‌توان در یک دسته بندی کلی به جاذبه‌های تاریخی، تفریحی وسرگرمی و طبیعی تقسیم کرد. درست است که مهم‌ترین ویژگی شهر وجود بارگاه امام رضا(ع) است. اما پایتخت معنوی ایران جاذبه‌هایی چون بازار گل مشهد کم ندارد. به جرات می‌توان گفت این بازار بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بازار گل و گیاه در شرق کشور است.

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و عاشق گل و گیاه هستید، این مجتمع زیبا را از دست ندهید. آژانس مسافرتی "های هتل" جهت رزرو هتل مشهد در خدمت شما عزیزان است. در آژانس ما رزرو هتل 5 ستاره مشهد تا رزرو هتل آپارتمان خوب امری آسان است.

بازار گل مشهد

اطلاعاتی درباره بازار گل مشهد

بازار گل مشهد که مجتمع گل فتح آباد یا خیام معروف است، بزرگ‌ترین بازار گل در این شهر می‌باشد. انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی در این مجتمع بزرگ و غنی به فروش می‌رسد. تنوع گل‌ها و گیاهان این بازار به نسبت دیگر فروشگاه‌های گل بسیار بیشتر است. این خود مزیتی بزرگی برای افرادی است که به دنبال گل‌های خاص و تازه هستند. این مجموعه ارزشمند محیطی و آرام و سرشار از آرامش دارد. در بازار گل چندین غرفه وجود دارد که هر یک نوعی گیاه، گل طبیعی، لوازم تزیینی و... را به فروش می‌رسانند. تمامی شهرستان‌های اطراف مشهد برای تهیه انواع گل و گیاه خاص به این مرکز مراجعه می‌کنند. برخی از مغازه‌ها و غرفه‌های این بازار به صورت عمده و برخی تک فروش هستند.

 

انواع محصولات موجود در بازار فتح آباد

لازم است بدانید در این مجموعه علاوه بر گل و گیاه، محصولات دیگری نیز به فروش می‌رسد.

برخی از محصولات موجود بازار گل مشهد عبارتند از:

لوازم شادی برای برگذاری جشن‌ها و مناسبت‌ها، مراسم عقد، ظروف خام و رنگ شده، ظروف سفالی و شیشه‌ای چوبی، وسایل دکوری خانه و حیاط، گلدان و پایه گلدان، لوازم باغبانی، کشاورزی، کاکتوس، درختچه، بذر سبزی، کود و خاک، مواد تقویتی برای گیاه، نهال و گیاهان آپارتمانی و... می‌شود. در ایام خاص سال نیز با توجه به مناسبت پیش رو بازار فتح آباد لوازمی چون سفره هفت سین عید، ماهی عید، لوازم شب یلدا را در دسترس مشتری قرار می‌دهند.

امکانات موجود در مجتمع فتح آباد

همانطور که گفته شد، این مجموعه بسیار وسیع است و مخاطبان فراوانی برای بازدید و خرید به این بازار مراجعه می‌کنند. پس دور از ذهن نیست که مجتمع مد نظر ما نیز دارای امکانات و خدمات کلی می‌باشد. برخی از این خدمات نیز شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، بوفه، سوپرمارکت، حمل بار با گاری و... می‎شود.

بهترین زمان برای بازدید از بازار گل مشهد

بازار گل مشهد را در هر فصل سال که ببینید، مطمئنا لذت خواهید برد. زیرا این بازار در تمامی فصول سال فعالیت کرده و انواع گل و گیاه را نگهداری و عرضه می‌کند. بنابراین از بابت خرید نگران نبود یا کمبود و گل و گیاه در این بازار نباشید. اما بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه طبیعی و زیبا در فصل بهار است. به خصوص در ایام عید نوروز حال وهوای این مجموعه متفاوت است.جنب و جوش مردم، سفره‌های هفت سین، لوازم دکوری چیده شده و سنبل لاله منظره‌ای چشم نواز است.

بازار گل مشهد

هزینه‌های اجناس مجتمع فتح آباد مشهد

یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت این بازار، قیمت‌های مناسب است. در واقع این بازار به عنوان کلی فروشی گل شناخته می‌شود و اجناس خود را به دیگر مغازه‌ها می‌فروشد. مغازه‌های گل نیز قطعا با خرید گل و گیاه از مجموعه ما خود نیز هزینه‌ای بر روی آن می‌کشند. بنابراین اگر قصد خرید به صورت مستقیم را دارید، بازار گل یک انتخاب عالی است.

آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن مجموعه فتح آباد

آژانس مسافرتی "های هتل" در این قسمت هر آنچه لازم است در رابطه با اطلاعات این مجموعه بدانید را می‌آورد.

مرکز خرید فتح آباد در محلع امیر مشهد و در خیابان خیام جنوبی 40 قرار گرفته است. در نزدیکی این مجموعه مسجد ابن علی(ع) و مرکز اورژانس اجتماعی شهید مهرحقی واقع شده است. در نزدیکی این بازار، مجتمع مروارید شرق نیز قرار گرفته است. این بازار همه روزه از ساعت 7 صبح تا 8 شب فعالیت دارد. البته در روزهای جمعه ساعت کاری به 7 صبح تا 2 ظهر تغییر پیدا می‌کند.

 

آدرس بازار گل مشهد: مشهد- کوی امیر- خیابان خیام جنوبی 40

شماره بازار گل خیام مشهد: 05137680485

مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند، می‌توانند جهت رزرو تور مشهد و یا رزرو تور لحظه آخری به آژانس مسافرتی "های تور" مراجعه کنند تا سفری مقرون به صرفه داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: